tisdag 2 februari 2010

Paket från min hemlisvän

Igår låg det ett stort spännande paket i brevlådan. Det var mitt januaripaket som anlänt. Jag som trodde att jag redan fått det eftersom jag redan fått den smaskiga chokladen!

Paketet innehöll hela 7 nystan garn i härliga färger. Varenda nystan är som pricken över i`et. Tyvärr har jag inte helt ork och krafter att fota och lägga över bilder men det kommer senare.

Tusen tack min hemlisvän!

Jag vill också passa på att tacka för alla värmande ord och kramar. Det hjälper i svåra tider som detta.

4 kommentarer:

bessemess sa...

hej!
du har en award att hämta på min sida:-)

Anonym sa...

Du får ta så många kramar du vill!

Loppans mamma

Anonym sa...

Ha en glad alla hjärtans dag, inte blev det nåt frieri här inte!

Kramar

Loppans mamma

Lillsnörpa sa...

Riktigt rolig idé det där med hemlisvännen...Jag vill oxå ha en sån! /Lillsnörpa