onsdag 21 oktober 2009

Blöjtårta

En av mina vänninor väntar bebis i November. Nästa vecka ska vi ha en liten överraskningsfest för henne. Äntligen fick ja chansen att göra en blöjtårta. Har länge tyckt att dom ser så roliga ut men inte haft anledning att göra en.

Denna tårta innehåller:

96 st blöjor stl 4-6 kg
Två nappar
Ett par strumpbyxor
En skallra
Zinksalva
Puder
En nässug
En tandborste 0-2 månader
Och på toppen ett par mini Uggs.





Allt som saknar nu är något stickat eller virkat. Får nog tänka ut något snabbt om jag ska hinna färdigt tills på Onsdag!

4 kommentarer:

Jessica sa...

Jag gillade verkligen den! Så kanske jag ska jobba på det så jag får en egen ;)

Anna-Snoddas sa...

Gud så underbar! Och väldigt praktisk! :)

Jimmy sa...

häftig tårta! :) men vart är mina raggisar? ;)

Ninna sa...

Å, så roligt! Lyckligtvis ska en av mina kompisar ha barn till våren... Har aldrig sett något liknande :) TACK för tipset!