onsdag 13 augusti 2008

Byte!

Nu är det dags för byte! Temat på bytet är "höst".
Paketet ska innehålla en hemmagjord grej + en present för max 50 kr.
Paketet ska vara skickat senast den 17 Sep.

Här kommer mina svar på frågorna:

Favorit färg: Beror på om det är till mig eller sonen. Jag gillar knallrosa,svart,vitt. Medans sonen är väldigt fin i grönt,rött och blått.

Har du barn: Ja, en son på 15 månader.

Gillar du helst att virka, sticka eller sy: Sy är min stora passion. Virka har jag precis börjat lära mig och har verkligen fallit för det. Sticka kan jag tyvärr inte men vill väldigt gärna lära mig. Måste samla på mig lite pinnar först.

Mössa eller halsduk: Sonen använder endast mössa och jag endast halsduk.

Läser du mönster på andra språk än svenska. Vilka: Svenska och norska.

Önskar du dig något spesiellt i bytespaketet: Både jag och sonen hade blivit glada för stickade strumpor. Vantar lika så. Blir dock inte ledsen för andra saker :-)

Inga kommentarer: